Danas prelazimo na novi modul - modul 5 - It's fun! U tom mofulu učit ćemo o godišnjim dobima, aktivnostima koje možemo raditi, o odjeći... Također ćemo naučiti koja je razlika između present continuousa i present simplea, neke nove zamjenice, što smijemo, a što ne smijemo, odnosno što možemo a što ne možemo....
Javite mi povratno jeste li se prisjetili!
Na stranici 74 i 75 u vašem udžbeniku počinje novi modul, modul 5. Pročitajte što se sve može raditi u kojem godišnjem dobu i zapišite u bilježnicu. Podsjećam da na stranici 174 udžbenika imate Word list, odnosno rječnik nepozantih rječi pa ga koristite. Poslušajte na str. 74. zvučni zapis 2.24 te ponovite glasno. Rješite zadatak br. 2. Što ste zaključili o godišnjijm dobima u Australiji? Postoji li neka razlika u odnosu na nas? Koja? Zapištite u bilježnicu redoslijed godišnjih doba u Australiji i mjesece.
Rješite zadatak br. 3 tako što ćete koristeći izraz I LIKE ... i I DON'T LIKE.. zapisati što od predloženih aktivnosti na slikama volite raditi a što ne.
Na stranici 76. udžbenika imate dva kratka teksta, odnosno jednu SMS poruku i jednu razglednicu. Možete li prema slikama odrediti gdje su Cheryl i Katy? Od kuda šalju svoje poruke?
Zapišite nepoznate riječi iz tekstova (na str. 174 imate prijevod nepoznatih riječi). Pogledajte video na str. 76 o tome kako djeca provode praznike. Kasnije ću vam snimiti ova dva teksta na str. 76 tako da možete uvježbati čitanje. Riješite zadatak 1. u RB str 40.
U 14 sati ću objaviti koji mi učenici trebaju poslati fotke bilježnice!